Algemene Voorwaarden

 

Ondergoed en gepersonaliseerde producten

Omwille van hygiënische redenen is het niet mogelijk om artikelen uit de categorie baby rompertjes te retourneren. Gepersonaliseerde goederen (bvb. geborduurde artikelen of eigen ontwerpen), kunnen wij evenmin terugnemen. Dank voor uw begrip.

Foutieve of beschadigde producten

Heeft u, ondanks onze voorzorgen en extra controles, toch een foutief of beschadigd product ontvangen? Gelieve ons dan te contacteren binnen de 14 dagen via sales@ongarodesign.be. Wij bezorgen u vervolgens gratis een retouretiket waarmee u het product kan terugsturen via een postkantoor. Van zodra wij het product ontvangen hebben, wordt het totale bedrag van uw bestelling, inclusief verzendingskosten, aan u terugbetaald.  

Wat gebeurt er als mijn teruggestuurde artikelen tekenen van gebruik vertonen?

Wij kunnen artikelen slechts terugnemen als ze onbedrukt en voorzien zijn van het originele label en in ongebruikte staat zijn. Artikelen die duidelijke sporen van gebruik vertonen (bvb vlekken van make-up, geurtjes, enz.) hoewel ze verder geen andere gebreken vertonen, kunnen wij onmogelijk nog gaan verkopen.

In dat geval sturen we deze artikelen naar u terug. De betaalde aankoopprijs wordt als schadevergoeding ingehouden.

 

Verzenden

Tijdens het bestelproces kan je kiezen voor u pakket te laten leveren. Wil je de vermoedelijke transporttijd hiervan weten? In 98% van de gevallen zal de bezorger de afgehandelde bestelling de volgende werkdag op het opgegeven leveraders aanbieden tijdens de kantooruren (voor België). Helaas kunnen we niet meedelen welk uur dit werkelijk wordt. Dit is afhankelijk van de werkdruk en de planning bij de chauffeurs. Hou er ook echter rekening mee dat dit langer kan zijn tijdens specifieke periodes bvb. Eindejaar Doe daarom tijdig uw bestelling.

Hou er rekening mee dat er op het leveraders dat u opgeeft steeds iemand aanwezig moet zijn tijdens kantooruren om het pakket in ontvangst te nemen.

We leveren dan ook bij voorkeur op zakelijke adressen (bij iemand op het werk, een bevriende zaakvoerder, … ).

Niet Thuis?

Als je niet thuis bent, zal de bezorger een bericht van aanbieding in de brievenbus achterlaten. Je kan steeds aangeven of het op een veilige plaats of bij de buren mag afgeleverd worden of je kan kiezen voor afhaling in uw postkantoor naar keuze.