Verzenden

Tijdens het bestelproces kan je kiezen voor u pakket te laten leveren. Wil je de vermoedelijke transporttijd hiervan weten? In 98% van de gevallen zal de bezorger de afgehandelde bestelling de volgende werkdag op het opgegeven leveraders aanbieden tijdens de kantooruren (voor België). Helaas kunnen we niet meedelen welk uur dit werkelijk wordt. Dit is afhankelijk van de werkdruk en de planning bij de chauffeurs. Hou er ook echter rekening mee dat dit langer kan zijn tijdens specifieke periodes bvb. Eindejaar Doe daarom tijdig uw bestelling.

Hou er rekening mee dat er op het leveraders dat u opgeeft steeds iemand aanwezig moet zijn tijdens kantooruren om het pakket in ontvangst te nemen.

We leveren dan ook bij voorkeur op zakelijke adressen (bij iemand op het werk, een bevriende zaakvoerder, … ).

Niet Thuis?

Als je niet thuis bent, zal de bezorger een bericht van aanbieding in de brievenbus achterlaten. Je kan steeds aangeven of het op een veilige plaats of bij de buren mag afgeleverd worden of je kan kiezen voor afhaling in uw postkantoor naar keuze.

Binnenlandse zendingen

Voor leveringen binnen België doen wij beroep op de diensten van bpost (formule: bpack 24H Mini, bpack 24H, bpack Maxi). Wij hanteren hiervoor de tarieven van bpost.

  • Wij bieden uw pakje met een unieke barcode voor verzending aan bij bpost, waar het ingescand wordt
  • Wij laten u deze barcode per e-mail weten. Dankzij de Track & Trace applicatie van bpost kan u uw pakje online opvolgen.
  • Uw pakje wordt de volgende werkdag door de postbode op het door u opgegeven leveringsadress aangeboden
  • Indien de geadresseerde niet thuis is wanneer de postbode langskomt, dan kan hij telefonisch een tweede aanbieding vragen of het pakje binnen de 14 dagen in het postkantoor of PostPunt afhalen

Internalionale zendingen

Ook voor leveringen naar het buitenland doen wij beroep op de diensten van bpost.

Wij leveren in gans Europa

Retourneren

Een klacht over een beschadiging of verkeerd artikel melden?

Na ontvangst heeft u 14 dagen de tijd om een klacht of melding over uw bestelling te maken. Stuur het artikel enkel terug mits u contact met ons opnam op onderstaande emailadres of telefoonnummer, meld ons door middel van een korte uitleg wat de reden is van uw klacht, melding of verkeerd artikel.

Indien u denkt dat u een pakket van iemand anders heeft ontvangen, stuur ons dan een e-mail via sales@ongarodesign.be

Wat gebeurt er als mijn teruggestuurde artikelen tekenen van gebruik vertonen?

Wij kunnen artikelen slechts terugnemen als ze onbedrukt en voorzien zijn van het originele label en in ongebruikte staat zijn. Artikelen die duidelijke sporen van gebruik vertonen (bvb vlekken van make-up, geurtjes, enz.) hoewel ze verder geen andere gebreken vertonen, kunnen wij onmogelijk nog gaan verkopen.

In dat geval sturen we deze artikelen naar u terug. De betaalde aankoopprijs wordt als schadevergoeding ingehouden.